ساعت مچی یکی مهمترین وسایل مورد نیاز هر فرد می باشد
نوشته شده توسط : mehran

 

ساعت وسیله ای برای اندازه گیری زمان است. ساعت ها انواع مختلفی دارند از جمله ساعت مچی، ساعت دیواری، ساعت ایستاده و ساعت دیجیتالی که هر کدام در جای خاصی کاربرد دارد. به عنوان مثال ساعت مچی یا ساعت همراه در هر مکان و زمانی برای ما قابل استفاده می باشد. ساعت های همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی دچار پیشرفت و تغییراتی شده اند مثلا از نوع مکانیکی به دیجیتالی تغییر یافته اند.

انواع ساعت

همانطور که گفته شد ساعت ها انواع مختلفی دارند که از قدیم تا امروز دارای تغییرات چشمگیری شده اند از ساعت های قدیمی می توان به ساعت شنی اشاره کرد. ساعت شنی از دو حباب که انتهای آنها به یکدیگر راه داشت ساخته شده بود که از راه ارتباطی میان دو حباب شن ها عبور می کردند. کاربرد این نوع ساعت بیشتر برای سنجش زمان استفاده می شود. مردم روم بیشتر از این نوع استفاده می کردند.

(تصویر1)

ساعت مچی

اولین ساعت مچی در آلمان توسط پیتر هنلین ساخته شد اما بعد از گذشت سال ها بیشترین تولید ساعت در سوئیس انجام شد و انواع مدرن آنها نیز ارائه شد. از جمله ساعت های شیک و مدرن می توان به  ساعت جی شاک  اشاره کرد. ساعت های جی شاک از نظر زیبایی و کیفیت کم نظیر هستند. آنچه این  ساعت مچی را از سایرین متمایز کرده است کیفیت بالا و طرح های منحصر به فرد می باشد. اما باید توجه کرد که ساعت جی شاک فیک را به عنوان اصل به شما نفروشند. ساعت های جی شاک  اصل را از فروشگاه ایران کالا می توان تهیه کرد. پس برای خرید ساعت جی شاک  به این فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت ساعت جی شاک 

ساعت های جی شاک علاوه بر شکیل بودن دارای قیمت مناسبی نیز هستند که با توجه به کیفیت آن مقرون به صرفه نیز می باشند. قیمت ساعت های جی شاک از سایر ساعت ها بسیار مناسب تر است و از نظر کیفی با بهترین ساعت های دنیا رقابت می کند. شما می توانید برای خرید اینترنتی ساعت جی شاک و یا خرید ساعت جی شاک ارزان به فروشگاه ایران کالا مراجعه کنید و خرید فوق العاده ای را تجربه کنید.

(تصویر2)

فروشگاه ایران کالا

در فروشگاه ایران کالا انواع ساعت مچی و ساعت مچی مردانه جی شاک، همچنین ساعت کاسیو جی شاک ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت ساعتهای جی شاک، قیمت ساعت جی شاک کاسیو و قیمت ساعت مچی جی شاک به فروشگاه ایران کالا مراجعه نمایید. فروش ساعت جی شاک اصل در این فروشگاه انجام می شود. همانطور که گفته شد جی شاک قیمت بسیار مناسبی دارد که با توجه به ظاهر و کیفیت، قابل مقایسه با سایر ساعت های هم رده نمی باشد و تمام انتظارات شما را از یک ساعت مچی برآورده می کند.

راهنمای خرید ساعت مچی با کیفیت

در هنگام خرید ساعت مچی به نکاتی که گفته می شود دقت کنید تا بهترین، دقیق ترین و شکیل ترین ساعت مچی مناسب با استایل و تیپ خود را انتخاب و تهیه کنید. جنس بند ساعت از جمله نکات مورد توجه در هنگام خرید ساعت مچی می باشد که بسته به سلیقه و نیاز تصمیم خواهید گرفت که فلزی باشد یا چرم .

جنس بدنه ساعت نیز بسیار مهم است. انتخاب ساعت مچی بی کیفیت باعث می شود که بعد از مدتی که در مجاورت هوا قرار می گیرد تغییر رنگ بدهد و اکسید شود. نکته بعدی ضد آب بودن یا نبودن ساعت است شما از قبل باید تصمیم بگیرید که آیا قصد خرید ساعت ضد آب را دارید یا خیر. همانطور که می دانید ساعت های ضد آب قیمت بیشتری نسبت به ساعت های معمولی دارند اما شما با خرید ساعت ضد آب دیگر نگران آسیب دیدن ساعت هنگام شستشوی دست نخواهید بود.

(تصویر3)

نگهداری از ساعت مچی 

اگر بند فلزی ساعت شما آلوده بود و قصد شستن آن را داشتید باید با دقت این کار را انجام دهید. با صابون بند را بشویید و سپس با پارچه رطوبت گیری کنید اما حتی الامکان بند را آلوده نکنید اگر ساعت مکانیکی استفاده می کنید باید بدانید که امواج مغناطیس اثر زیادی بر روی باتری و عقربه ها دارد پس تا می توانید ساعت را از این امواج دور نگه دارید و ساعت را در کنار هدفون، بلندگوی قوی و آهن ربا قرار ندهید 

ساعت  یک ابزار اندازه گیری دقیق می‌باشد. با آن با وسواس رفتار کنید. در این صورت ساعت نیز برای شما به خوبی کار می کند. از ضربه‌های احتمالی به ساعت جلوگیری کنید. ضربه‌هایی که در اثر ورزش هایی مثل تنیس یا گلف یا دویدن به ساعت وارد می شود مشکلی برای ساعت بوجود نمی آورد، اما دقت کنید که ضربه شدید به ساعت وارد نشود. برای نگهداری هرچه بیشتر از ساعت آن را در مقابل مواد شوینده محافظت کنید. در آخر پیشنهاد ما به شما خرید یک ساعت خوب، باکیفیت و شیک است که می توانید با مراجعه به سایت ایران کالا آن را تهیه نمایید.

قیمت ساعتهای جی شاک برای تمام سنین





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: